Visar inlägg med etikett Brädspel. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Brädspel. Visa alla inlägg

söndag 2 augusti 2015

Semester lika med brädspel...

Japp semester o då passar vi på att lirra lite, det har blivit två heldagar med Fire in the lake.
 
Spelet har klart ingen given vinnare även om de kan kännas så när man ser antalet
pjäser för US på plan.
 
Det är historiska event som dras varje runda som verkligen kan
vända spelet när som...
 
Man kan spela spelet med 2-4 deltagare bäst gör det sig nog på 4.
 

måndag 2 februari 2015

Brädspelsdag 1/2 2015

Det här spelmötet så arrangerade jag en brädspelsdag på klubben. Det spelades många olika spel under dagen och det blev mycket skratt i lokalen. Förutom brädspel så fanns det även ett ensamt litet Flames of war bord där en ny spelare fick spela ett introduktionsslag.