Visar inlägg med etikett Sommar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Sommar. Visa alla inlägg

söndag 2 augusti 2015

Semester lika med brädspel...

Japp semester o då passar vi på att lirra lite, det har blivit två heldagar med Fire in the lake.
 
Spelet har klart ingen given vinnare även om de kan kännas så när man ser antalet
pjäser för US på plan.
 
Det är historiska event som dras varje runda som verkligen kan
vända spelet när som...
 
Man kan spela spelet med 2-4 deltagare bäst gör det sig nog på 4.
 

söndag 19 juli 2015

Spelningarna 5/7 och 19/7

Här är några bilder från spelningarna 5/7 och 19/7. Under den första spelningen så var vädret så fint att vi bestämde oss för att spela hemma hos en utav våra medlemmar istället för i spellokalen. Det blev riktigt mysigt med ett 2 vs. 2 SAGA slag varvat med grillkorv, öl och sol.